Jobb

Hejhej!
Ska alldeles snart fara och jobba på tallgården, sen far jag till dagis och jobbar där i två veckor och sen tillbaka till tallgården igen :) Tur de finns jobb, annars vet jag inte vad jag skulle göra av hela sommaren då bebban jobbar hela tiden.
Men just nu skulle de sitta himla fint med sådär 3 dagar ledigt och inte göra nånting alls.
Hur som helst, hoppas på att vädret blir lite bättre till veckan och resten av sommaren. Nu är vi less på varannan dag regn.
Men nu måste jag ta min matlåda och kila iväg.
Ha en bra sommar, för de kommer säkert inga mer inlägg på den här sommaren :) hehe nä jag skoja, säkert nångång :)

ååh vad jag älskar sommareeen :) 
 
och jag älskar min älskade man ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0