Söndag 2013-02-03

Hejhej! Ska slänga in ett snabbt inlägg efter en hel veckas gnällande av bebban. Ska alldeles snart fara och jobba. Nu är de bara en och en halv vecka kvar av mycke semlor, sen sjunker de neråt. Ganska skönt att sen få börja packa igen som vanligt. 
Jag har inte så mycket roligt att berätta. Igår hängde jag hos Erika och Axel några timmar och sen bara hängt här hemma. 
Nu är det inte länge kvar till den stora dagen, alltså jag blir så sjukt nervös bara jag tänker på det. Det är ännu så mycket kvar att fixa och det känns som att vi inte kommer att hinna med.
Nåja, ska fara nu så jag slipper tänka på de desto mer.
 
 
Förra helgen var vi och körde lite med Martins freeride, så sjukt härlig skoter :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0