Lördag

Hejhej!

Gårdagen i haparanda var fruktansvärt tung, men så roligt då jag fick med mig en hel del saker till lägenheten därifrån.
Nu har jag alla basgrejer som man behöver i första hand, men då är de ännu en del möbler och sånt där småfix kvar :)
Bara en vecka kvar tills jag får lägenheten nu, de ska bli så roligt och så fruktansvärt skönt!

Bebban dissar mig och tittar film istället, kul de då!
Jag får väl göra samma sak, eller bara kika runt på internet efter inredning och göra mig själv pank (och bebban :D).
Nee, jag skoja. Nu ska jag söka en film, om inte annat får jag börja röja upp i mitt rum.
mina söta kissar, ena är död dock (tror jag) :/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0