Lägenheeet!

Godmorgon!
Har tagit en riktigt behövlig sovmorgon, och ska fara och jobba först vid 3 idag.
Annars då, joo jag har fått lägenhet här i korpis. En tvåa i gamla posthuset. De ska bli så skönt med eget. Den 1 mars flyttar jag in och de är en hel del saker som måste köpas till det.
Matbord har jag iallafall köpt så de är klart och sen har jag en hel del andra saker som man äntligen får användning av.
Om 2 veckor är de tänkt att fara till Jeppis några dagar. Så Måndag och tisdag är bebban ledig och vi ska fixa en del saker här, och så tar jag ledigt onsdag och torsdag och då drar vi mot jeppis.
Nu ska jag börja klä på mig och försöka vakna till liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0