fredag

Hejhej! Nu ska jag börja sortera vilka bilder som jag ska framkalla, kommer att ta en evighet. Men jag måste göra det nu eftersom att min dator håller på att krascha totalt.
Ikväll kommer bebban också, och han har med sig en skiiiit snygg jacka åt mig som jag bara drömmer om redan :) Men klart jag ser mer framemot att träffa min älskling :*
Den här veckan har vart så otroligt tuff för mig, de ska bli så skönt att bara få slappna av nu och kunna ha ett liv utanför jobbet :)
Jag har fått över 240 timmar på den här månaden :)

Jaja, nu ska jag sätta fart med bilderna och sen köpa lite album och sånt och börja fixa järnet :)

Ha en bra fredag nu allihopa och så bloggar jag mer då jag har tid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0