snusfri

japp idag har jag vart snusfri i en vecka, gissa om jag är stolt över mig själv. De trodde jag aldrig att jag skulle klara av. Nog för att jag röker nu som då, men de ska jag också sluta med så småningom. 
 
Idag är de verkligen inte fint väder, de ösregnar ute och har gjort de hela morgonen. 
Och ikväll kommer bebban hem, så härligt! 
Och sen är jag två veckor till här sen drar jag till sverige, ännu bättre. Jag får se när jag kommer tillbaka, förstås på helgerna men om jag kommer tillbaka och stannar vet jag inte. Jag tror inte de, inte som de ser ut nu iaf. 
lite av de jag har på hjärtat idag, kommer säkert inte skriva nått här på hela helgen. De brukar inte bli så. 
Jo, jag skäms lite över mig själv för att jag har börjat säga för mycket "no" typ "ja, no är de så" Och igår kunde jag inte hålla mig för skratt då bebban frågat om jag "etit" idag. tssahah
Fast han själv inte märker de så har han nog pratat en hel del rikssvenska med mig. 
Och bara för att jag är här hela tiden och hör dialekt hela tiden så skulle jag aldrig börja försöka prata dialekt, de skulle ju låta allt för roligt. Och så roligt ska dom inte få ha de tyvärr :) 
 
idag får du lägga ner ett finger bebbs, en början på 90 dagar kvar. Förresten "RÄTTA" ena dragkedjan hänger lite :P 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0