Torsdag 25.10

Hallo! 
Sitter hemma och nöter igenom en sång flera gånger om, hon har såååå mäktig sångröst så man börjar rysa typ.
 
 
Hela morgonen har jag städat och vikt kläder, och så var jag till mommo just med mamma, sen for dom vidare till nån tant och mommo skulle klippa sig. 
 
Sen jag kom hem för ca 2 veckor sen så har jag inte vaknat en dag efter kl 9. Ganska sjukt då jag ändå är ledig hela tiden och har möjlighet att sova hela dagen fast. Men de är ändå så skönt att vakna tidigt och hinna göra mycket före barnen kommer från skolan. 
På lördag kommer bebban hit också, så kul de ska bli. Han har ju inte varit här på två månader så jag tycker de är på tiden faktiskt ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0