seg uppdatering

Hej! 
 
Har redan hunnit komma hem och vara hemma i 5 dagar, de är riktigt skönt. Men ändå blir man fort less på att vara hemma också. Speciellt då jag inte har nånstans att jobba. Men de ska jag fixa nästa vecka. 
Tågresan hem gick iallafall riktigt bra, jag var bara lite väl rastlös och jobbigt att lyssna på finska hela vägen. Men annars gick de helt bra och så fick jag ju min maxmat efteråt så de var de lätt värt. 
 
Ska åka till kiruna idag med mamma och syskonen, de är så länge sen jag har vart där så de ska bli kul å se hur alla bor där. 
Bebban får jag se nästa helg, de är ju bara 100 mil bort :) Stackarn ska köra hit nästa helg och då blir de 200 mil på en helg för han, inte så jätte roligt kanske. 
Har vart hundvakt åt sötdogge hela veckan, och just nu ligger han här bredvid mig och sover. 
 
sista dagen i jeppis var jag och bebban på en lång promenad :) 
 
 
jag gillar denhär bilden skarpt. Den tog jag då vi var promenad :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0