dator ☺

ibland funderar jag lite hur jag skulle överleva utan min dator. Speciellt när jag är här i jeppis och inte har nått jobb. Jag skulle ju tillslut bara gå i cirklar för så tråkigt skulle jag ha. 
 
Hur som helst, ikväll kommer bebban hem. Den här veckan har tagit så sjuukt länge. Och jag har varit hurtig varje kväll och varit ut på långpromenad med nova. De är så skönt och jag måste passa på så länge de är någorlunda varmt ute. 
Nästa vecka på söndag far jag hem, gissa hur mycket jag längtaar? :) Tror som på riktigt jag aldrig har längtat hem så mycket, de ska bli så skönt. Och så får jag ju pussa på en sötvalp som jag tror jag stjäl och har som min egna :) 
 
Vet inte vad jag ska göra av resten av dagen, tiden går så sakta. Far kanske ut på en långpromenad senare ikväll med nova igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0