sista dagen jobb...

Idag är de sista dagen för den här veckan, ändå så skönt! Mitt huvud värker av för lite sömn. Nått som jag bara har mig själv att skylla på. Skulle behöva fara ut en sväng och få lite frisk luft, kanske tar en sväng med hundarna. 

De är ändå så skönt att veta att man har nånstans att jobba och tjäna pengar. Utan pengar kommer man ingenstans. 
Jag har ingen aning om vad jag ska göra ihelg, bebban får jag inte se på 3 veckor nu, men visst nog klarar vi det. 

Jag börjar fundera på om jag vill flytta till Jeppis eller inte, jag är inte så sugen på de just nu. De känns bara som att de kommer bli lika tråkigt som de var då jag bodde där. För jobb, de ska jag ha innan jag flyttar en centimeter härifrån. aja, de får man ju se. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0