seg uppdatering

De blir lite så då man jobbar. Jag jobbar på bageriet nu för tiden och börjar kl 12 och slutar vid 10. tuffa pass, jatack!
Ska börja göra farsdagstårtorna idag, de kommer att bli så mycket imorgon annars, vi har redan gjort 100 princesstårtor och 50 grädd.
De är faktiskt riktigt najs att vara tillbaka där, lite saker har förändrats då de är en ny chef och jag får göra annat än bara tårtor, så de är kul!
Ikväll blir de nog jobb till 22 om inte efter det också. Och imorgon.... får se om jag kommer hem levande också. Men de gillar vi :$$$ 

Ska börja kliva upp ur sängen och göra nån matlåda åt mig och sen dra och jobba :) 
 
 
somna på gräset, nice! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0