sportlov

Orkar inte med den där listan nåmer. De är rätt så jobbigt att bläddra tillbaka hela tiden. Men jag följde ju inte den så speciellt bra så spela roll.
Senaste tiden har de då inte hänt nånting, jag suger på att skriva blogg måste jag erkänna. Alla helger har jag spenderat med bebban, och några andra. katterna lever och mår här, vi har bara 4 kvar nu. imorgon åker en till :)
I helgen far nog jag och johanna till luleå och umgås med Anna hela helgen, ser framemot de rätt så mycket. Ska bli roligt :) Helgen efter det blir de nog att fara till jeppis. Mittiallt känns de som att man kommer bara resa dom kommande veckorna.
Idag började iaf sportlovet, grymt skönt att inte behöva göra nånting. Förutom att jobba då förstås.
Har också brutit mitt löfte att inte köpa nåra kläder, beställde 2 jeans förra veckan. De behövs verkligen. Och 700 för 2 par är ju ingenting såå. Har iaf färgat 2 par jeans idag, till svart från typ grå som egentligen skulle vara svarta. Men nu är dom kolsvarta :)
intressant, visst. Ska se lite bigbrother nu istället.
jag bara älskar dig min snyggning :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0