onsdag kväll

Hallo! Måste vara vaken ännu för att mitt hår ska torka lite efter bastun :)
Har inte vart till skolan idag, jag skulle jobba hemma. Men det blev inte mycket jobba.
For till övertorneå med Erika vid 1 tiden. Vi var dit och solade och tittade runt lite i den lilla byn :)
Senare var det dags för Zumba. Sjukt kul är det! Fast man inte kan något så är de bara att skutta så man får lite träning iaf.
sen har jag pratat med Bebban i över 1 timma. Jag skulle verkligen behöva sova. Hela kroppen är helt slut, och påtal om mina hälar... urs vad dom svider på nått sätt.
Pappa skaffade ny router idag, så nu fungerar internet utmärkt från mitt rum :)
påtal om ingenting så måste jag verkligen försöka sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0