vasa

Hej!
länge sen sist. Mycket har hänt och jag har redan jobbat klart en vecka av sommarjobbet :) De har gått skit bra och de är riktigt roligt.
Midsommaren var riktigt skön och rolig, fast jag jobbade fredagkväll så blev kvällen/natten väldigt lyckad ändå :)
Idag har jag och bebban varit till vasa en sväng och shoppat på hm och gina, men sen hade bebban så bråttomt hem så jag hann inte till nått annat :s
Nu har jag en ledig dag till och så jobbar jag onsdag-torsdag och ledig fredagen och kanske jobb sen på lördag också :)
Ikväll har vi vart och grillat på fäboda, riktigt härligt och mysigt :)
fäboda, lördag kväll.
väska som jag köpte på h&m idag :)
fäboda, idag
lördag vid börsskär
midsommar
idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0