19 juni

halo!
skulle måsta börja sova snart, men jag orkar som inte.
Idag har de hänt väldigt mycket. jag vaknade vid 1 och började då redan packa in mina saker i garderober och sånt. Sen kom bebban hem vid halv 2 och då dröjde de inte länge förrän vi var i stan och fixade ett bankkort åt mig som gick finfint, sen fixade vi ett finskt simkort åt mig som inte funkade heller som jag betalade 30 euro för :@
aja, sen hem snabbt för att äta nått och sen for vi iväg till jysk och köpte en klädstång till mig.
Sen mittiallt fick vi för oss att fara iväg på motor stuntshow tror jag de var :) rätt så coolt faktiskt, jag tog hur mycket bilder som helst men dom är på bebbans dator :) aja, ska iaf försöka börja sova så jag inte sover bort hela dagen imorgon också. Godnatt!
lite bilder som jag tagit med vår nya kamera, det blev en canon eos 1100D :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0