13 juni

hejsan!

Jag har jobbat som en dåre idag, är helt död i benen och i huvudet och har typ blivit förkyld och är helt totalt död i kroppen. Har iaf gjort det jag tycker är allra roligast på bageriet, inte sånt där man är dööless på :)
Iallafall, beställde ju en kamera från netonnet. Jag säger bara, beställ inte därifrån. Jag tog expressleverans och då skulle kameran varit här igår. Men nejnej, dom har inte ens skickat den därifrån. Så nu kommer jag köpa en i haparanda istället, om den inte hinner komma före helgen förstås.

imorgon är det nog sista dagen för resten av mitt liv på bageriet, känns ju lite sorgligt på samma gång. Med tanke på dom uuunderbara mackorna dom börjat med som jag inte får äta varje dag då nåmera.
Men jag kommer nog klara mig tror jag :)

Jag skulle behöva städa lite hemma känner jag, de är så fruktansvärt rörigt här såsom barnen fått leka dockhus med vårat kök och vardagsrum hela dan.


jag fastnade för den låten redan första gången jag hörde den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0