lördag

Åhh, de känns som hundra grader ute. Riktigt tungt att ligga där länge. Ska ta och dricka lite vatten och skölja ansiktet som är full i svett och sen bege mig ut igen.
Har jobbat natt inatt så jag är lite seg och trött. Kunde inte somna direkt och så vaknar jag för många gånger på natten. Imorgon jobbar jag kväll och sen är det bara 2 veckor kvar på södermalms. De känns ju riktigt tråkigt faktiskt. Jag stormtrivs där och jag skulle inte kunna hitta ett bättre sommarjobb.
Bara en vecka tills bebban kommer hem nudå, de har gått riktigt snabbt den här veckan. Nästa vecka tar nog säkert ännu snabbare.
Ska fara iväg nu igen, hörs!
Min lilla miligubbe med sina helgkläder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0