14 juli

urs vilket väder de är ute. spöregn och åska är ju inte så mysigt.
Iallafall, sitter här och längtar ihjäl mig till nästa helg. De är så sjukt tungt att vara utan bebban en helg :s
Veckan har ju iallafall gått fort, och jag hoppas nästa vecka går lika snabbt för då är de jakobsdagar och jag jobbar 2 dagar på hela veckan. Lite jobbigt det också.
Skulle försöka få en bra bild på mitt hår så bebban får se, jag var till frissan igår såå.
Men när man ser sådär halvt död ut så är det inte lika roligt.
Ska ta och klä på mig såsmåningom och se vad man kan hitta på idag. Tur att jag jobbar ett 9-21 skift imorgon så jag slipper en jobbig söndag.
alltså, man ser ingenting.
de är dom man ser mest på, så bebban du får helg enkelt vänta en vecka för att se hur de ser ut. För sådär ser de då inte ut :)
Men du ser väl hur kliniskt rena fönster du har på bilen? ;) nu lär den vara tvättad på utsidan också av allt regn :)
men där ser du väl att de är lite ljusare? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0