Tisdag

Hallo!
Har vart en rätt så chill dag idag, fast ändå inte. Religion,Svenska,psykologi och barn&ungdomssjukvård. Allt på samma dag :)
Imorgon blir de iaf att vara hemma, liite väl skönt. Faktiskt måste jag säga att mitt rum är prio 1 imorgon. De är i stort behov av städning. Sen kanske jag råkar göra nån skoluppgift eller två. Det ser vi imorgon.
Mamma och pappa har vart och hämtat ett nytt kök idag, dom kommer snart. Men dom hann ju såklart inte vara och köpa lite mat. De ekar inne i kylen och jag är skit hungrig. Jag får vänta till imorgon mittidan nångång :)
De var de, idag får jag vara vaken hur länge jag vill. Och de ska jag utnyttja lite faktiskt ;)
två dagar till måste jag stå ut utan min älskling, hoppas jag överlever :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0