Morning

Sitter för de mesta och latar mig. Jag vaknade halv 8 konstigt nog och har bara legat i sängen sen dess. Jag börja fundera på vilken färg jag ska köpa på converse?! behöver verkligen nya för mina har fått hål och de är inte sådär jätte bekvämt :) Och jag tänkte passa på att köpa nya från ellos när jag får 30% rabatt därifrån.
Jaja, håller på ser lite one tree hill, sjukt bra serie. De spelar ingen roll hur många gånger man ser den. Det här är andra gången. Sen börjar jag med O.C igen ;)
Ska ta och röra mig vidare nu, jag är så sjukt dålig på att skriva blogg. jag har aldrig nått roligt att komma med direkt. haha
vi har iaf en massa såna här små filurer, nån som vill ha? De finns 2 kvar har jag för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0