17.12

oj, jag har glömt bort bloggen helt och hållet. Men jag har inte direkt nått speciellt att skriva heller. Mitt liv är inte så intressant faktiskt :)
För de mesta jobbar jag bara, jag ska iväg på jobb idag också, kanske jag far redan vid 2 så jag hinner få nånting gjort :)
Snart är de jul också, känns inte riktigt som de, men de ska bli så mysigt. Bara halva familjen kommer att vara hemma.
Jag skulle vela fara iväg och julhandla lite, jag har inte köpt en enda julklapp ännu, och här i korpis lär man ju inte hitta nån :)

Snart slipper bebban ur mili också, bara 3 veckor kvar, så sjukt härligt! Jag har en massa saker att bara längta så sjukt mycket till.
Mer än så har jag inte faktiskt på hjärtat. Nu ska jag fortsätta se friends och sen hoppa i duschen. Hadé bra!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0