gomorron

urs vad sliten jag är efter helgen alltså, de kommer ta dagar att försöka bli pigg igen. 10 timmar sömn på hela helgen och så har jag jobbat natt inatt och ikväll blir de jobb från 14-21.
aja, har dragit på mig en halsont och öronont under natten också, så lagom trevligt.
äh, nu ska jag se film tills jag börjar igen. sen sova som en prinsessa heeela natten och vakna när jag vaknar om de så är sent på kvällen. hejdå!
åhh, jag saknar korpis så sjuukt mycket. Jag saknar svenskan, min familj, mitt hem, mitt rum, min säng, tystnaden, naturen och ja tillåmed macken och affären. helt sjukt! och såklart så saknar jag ju bebban, men han får jag se snart igen såå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0