sjukling

har gått och fått nå fel. jag har spytt imorse, jag kan inte minnas sist jag spydde faktiskt. Jag har inte kunnat sova inatt heller för att min rygg har värkt så mycket, jag vet inte riktigt vad de är för fel. nu har jag iaf tagit alvedon och värken har gått över lite.
ska fara till distrikssköterskan imorgon på morgonen och lämna prover. så får vi se vad jag har haft för fel i en vecka nu förrutom urinvägsinfektion.
nu ligger jag bara och vilar och slappnar av lite, jag ska njuta sålänge de inte värker i ryggen. jag har haft problem med ryggen sen jag började jobba i sommar. jag borde boka tid till en massör eller liknande.
nu ska jag försöka få tiden att gå lite så jag får gå och sova igen.
jag älskar min pojkvän så otroligt mycket, han får mig alltid att må så mycket bättre ♥


du är världens bästa person och jag älskar dig så otroligt mycket

Kommentarer
Postat av: bebban

tack älskling <3

2011-09-05 @ 10:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0