filmkväll

nu har jag godis, chips och juice. Nu kan idol komma så blir allt helt perfekt!
ah, förresten. De skulle inte skada om jag hade haft en underbar person att se den med. Bebban, komsikomsi. inte vara blyg ;b
hursomhelst, har hjälp min mor mycket idag. jag har försökt skrämma iväg våra söta husdjur, såkallade bananflygor?
När jag städat färdigt ena hörnet så ville dom inte vara där mera, då for dom till nästa hörn. sådär var de och vips så hade jag genom städat köket, typ.
Men nu trivs dom ju som fisken i vattnet i de nystädade köket. åh, problem husdjur som inte förstår att dom inte får vara uppe på väggarna.
Nu låter de ju typ som att vi sitter och äter med dom och allt, men så himla många är dom inte :)
Jag känner mig lite smått som ett emo faktiskt, sitter här för mig själv med svart hår och typ nitarmband :D
Nu har jag iaf tvättat alla mina kläder, som vart smutsiga. ska bara tvätta min onepiece också så är allt rent.
Sen ska jag börja packa lite smått så jag inte går och använder upp alla mina nytvättade kläder. smart jag är!
Nu ska jag se nå program och fortsätta deppa, nääe för jag är inte deppig. Typ första dagen jag är lycklig på hela veckan. konstigt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0