blöö

Jag hatar egentligen att vara sjuk, man kan ju tänka att de är skönt att vara hemma. Men nu vill jag bli frisk och komma ut härifråån. Fast de är till skolan jag ska, de är roligare än att vara hemma hela dagarna.
Var iaf till distriktsköterskan imorse, och hon sa "du har kraftig urinvägsinfektion" och så skrev hon ut medicin åt mig. Men vad sjutton har jag för fel i ryggen då? jag känner mig handikappad som knappt kan böja på ryggen utan att dö typ.
Jag hoppas iaf att jag blir friskt till helgen, för nu har huvudvärken kommit smygande till mig också. sådär lagom härligt.
nog om mina bekymmer, jag ska inte klaga jag får ju vara hemma och sooova, fast jag vaknar ungefär 453 gånger per natt för att jag råkat vända mig lite och ryggen har blivit sne. yeee
Ihelg kommer iaf bebban, han får trösta mig så mycket de går. Mamma har serverat citronvatten åt mig på sängen och tvingat mig till distrikten.
med andra ord, jag skulle vela fara till skolan nu faktiskt.
haha, alla som läser får väl nå fel eftersom att jag skriver ett litet snyft inlägg.
iaf, jag blev så himla sugen på frukt dåföre så jag sa till mamma att vi skulle till affären och köpa, så jag köpte frukt för ca 150 kr. haha
nu ska jag göra nått som är sjukt tråkigt, jag vill bli trött och somna. jag sov två timmar mitt på dan så jag kommer väl knappast somna.
jag är lite efterbliven som skriver så mycket onödigt, men de bara dyker upp i huvudet en massa som jag skriver ner hit :)
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0