7 september

Känner mig som en prinsessa idag, morgonen var rätt så jobbig. Då värkte de i ryggen hela tiden. Men nu har jag inte haft värk på 3 timmar :) lite glad jag är!
Har iaf haft lite tjejtid för mig själv här med ansiktsmask åde. De är så härligt, jag måste och duscha också. Sen ska jag gå till affären och köpa en ny rakhyvel för att ticila åt upp min?!
Känner mig så mycket bättre nu, för inte så länge sen så fick jag nå fel så jag blev helt genomsvettig av att jag bara legade i soffan, de rann från pannan på mig, och ryggen var som en hel sjö. De var inte så speciellt härligt.
Har sett en del avsnitt av greys anatomy, den är så sjukt bra. så nu får jag börja se på säsong 4 :)
äh, jag ska hoppa i duschen nu och sen dra mig ut en sväng om jag orkar. de skulle vara härligt att få frisk luft efter 3 dagar inne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0