26 september

Godmorgon!
stannade hemma idag också, jag var så otroligt slut på morgonen.
Och jag har fått ett till syskonbarn, Joel och Carina har fått en pojke inatt! :)
igår satt jag hela kvällen och framkallade foton, tror jag ska fortsätta med resten idag. Eller så får de bli en annan dag. har ju ledigt nästa vecka tror jag eftersom att jag inte fick APU till den veckan utan bara 2 veckor.
ska jobba lite då den vecka så jag får pengar till nästa månad också.
aja, den här helgen har jag vart med Bebban hela helgen. han kom hit på torsdag natt, på fredan for vi till luleå och handla lite. Men jag hittade nästan ingenting, köpte en tröja och ett par mjukisbyxor och lite stumpbyxor och såntdär krafs.
Och igår var vi hela dagen ute och tog förlovningsfoton, jo lite sent ute men sådär är det.
de var rätt så svårt att hitta en bild som vi båda ville ha :)
här är en del av bilderna. Men vi knäppte över 200 bilder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0