22 september

godmorgon!
började med att jag missade bussen, jag trodde Johanna skulle till skolan. Men hon hade skrivit att hon inte skulle och de läste jag lite sent så jag hann inte med bussen.
Har suttit och tittat lite program sen halv 8. de är rätt så skönt ändå att vakna tidigt och ha hela dagen på sig att göra nått.
Har beställt lite tröjor som jag behöver, fick rätt så bra lön såå :)
Jag ska ta och överraska mamma och lägga upp resten av gardinerna och fortsätta städa lite här, så blir de skönt att gå och sova sen när man känner att man gjort nått bra. Bara inte ticilia skulle gå efter mig och riva ner allt igen, hon älskar att bita sönder papper i hundratals små olika bitar, inte lika roligt för mig inte.
nu ska jag dra mig från datorn, börjar få soffsmak i röven sådär smått.
Hoppas fortfarande på att min älskling ska komma hit ihelg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0