19 september

uuh, snart är de oktober tillåmed. Får lite små panik faktiskt.
aja, har inte nått egentligen att skriva, men jag kände ändå lite för att skriva blogg.
idag var jag hemma från skolan för att jag bara har en timmas karaktärs lektion, och så vaknade jag av att johanna ringde mig så jag tänkte att jag skiter i de och stannar hemma och jobbar istället.
Har iaf inte gjort nått speciellt vettigt, jag for och tränade med johanna senare på dan. de var sjukt tungt, men oh så skönt efteråt. For sen till bageriet och jobbade nåra timmar.
Helgen har vart så lugn som man vill ha den egentligen, bebban var hit och vi var mest hemma. Men de känns verkligen skönt efteråt att man inte vart i farten hela helgen så man inte orkar med skolan sen till veckan.
Hoppas bara på att han kommer hit ihelg också, de skulle inte vara helt fel ;) jag saknar han redan fast han for hem igår kväll, med tanke på att han är 50 mil härifrån. de ska bli så skönt att fara dit och vara med han i 2 eller 3 veckor i sträck, varje daaag ;)
jag älskar dig så sjukt myckeeeet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0