söndag

Gokväll!
Den här dagen har gått sjukt segt, de känns som en dag sen jag höll på laga mat och fixa. Men de är bara 5 timmar sen?
Har iaf hunnit med en hel del idag känns de som, vaknade vid 9 av en massa ljud, och nån som plinkade på pianot.
Men de var rätt så skönt att vakna tidigt.
Sen hjälpte jag pappa att laga mat, och de var riktigt gott. Älgskav med potatismos. och efterrätt med "grillad" banan med smält mjölkchoklad på och glass.
Igår kväll var jag och Johanna och käkade pizza på tresågar. Gott, men saalt. Och sen en film på de.
Fanny och Alice har också skaffat sig två marsvin. Lite små roliga djur dedär.
Nu är de inte så länge kvar tills bebban kommer hit, gissa om jag längtar? jag saknar han så sjukt mycket, och extra mycket idag när den här dagen är så seeg.
Nu ska jag ta och spela lite till tetris och sen se nån film :)



jag älskar diiig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0