lördag 1 oktober

snart kommer det snö, typ om 1-2 veckor gissar jag på :)
jag har tänkt och tänkt och tänkt vad jag ska hitta på idag, men jag kommer inte på nått. de är helt tomt i skallen. Mamma far och jobbar vid halv 1 och då är jag helt ensam hemma, resten av familjen har dragit iväg till luleå tidigt imorse. jag borde ha följt med så jag hade haft nått att göra. Fast dom bara ska vara dit och lägga upp stugan. meen, jag får börja se en ny serie så jag har nått att göra hela dagen.
urs, ibland bara hatar jag korpis. De är så sjukt dött här. Eller så är de bara så att jag vart med bebban varje helg typ.
Men nu ska jag dra och duscha så de blir nå liv i mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0