4 oktober

gomoron!
Jag har inte så mycket att göra. fast egentligen måste jag göra en maassa saker. men jag orkar inte.
Och ticila kommer och trycker en ful nalle i handen på mig hela tiden för att hon vill att jag ska leka med henne. urs vad jobbiiigt.
Har packat lite till idag och tvättat lite mer kläder. de är så jobbigt att packa för 2 veckor och en helg i ruka, jag vet inte alls vad jag behöver ta med mig dit så de blir ju rätt så mycket bara för att jag inte ska glömma nått :)
idag ska jag bara chilla och inte göra nått annat, ingen äR hemma nu såå.
ticilia håller på trycker med tassen på tangenterna. jobbig är hon.
hon har bitit bort båda ögonen från nallen så den ser inge söt ut nåmer.
längtar till imorgon, för då får jag äntligen vara med min älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0