måndag kväll

hej!
har som vanligt inte orkat skriva nånting på länge, jag har inte haft tid helt enkelt. Ihelg var min älskling här, vi bara tog de lugnt precis hela helgen. De är precis de som behövs. På lördag var vi vaken till halv 7 på morgonen, gissa om jag var död när jag vaknade vid 1? jooo.
Iallafall for han hem igår vid 4, och då for jag och jobbade ca. 4 timmar. härligt med söndagstillägg :)
idag har jag också var och jobbat, och hela förra veckan också, de ger pengar hoppas jag. Eller så kanske jag får en påse med limpor hem istället.
Jobbade på dagis förra tisdan också, död var jag efteråt. somnade vid 8 på kvällen.
skippade skolan idag, för jag somnade om på morgonen och sov till kl 11. så nu är jag inte så trött faktiskt :)
ska bara se lite modelljakten så jag blir trött. och jag får hoppas att söthamstrarna inte ger allt för mycket ljud för då åker dom ut.
sådär ja, jag fick ju ihop ett inlägg tillåmed!
godnatt!
min älsklings ring ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0