försovning

försov mig lite smått idag, och jag gillar inte dumma frågor när jag sover. Som mamma frågade " har du försovit dig?" ungefär 10 gånger och jag visste inte ens vad klockan var. nääe, men hur som helst så försov jag mig.
For nyss och hämtade hem bilen från mommo, själv. gissa om de var kul? jooo, jag och ticila tog en sväng på byn också. de gick skit bra och var skit kul att ingen annan ser vad man gör för klantigheter i bilen :D
De var så att jag skulle köra hem från johannas igår kväll och de var skit dimmigt ute och alla rutor var igenimmade, och fläkten fungerade inte. så jag såg ingenting, jag såg inte ens var våran korsning var och jag vågade ju inte direkt chansa och fara rakt ner i diket, halt var de också. så jag körde bilen till mommos. De roliga var att när jag slog i huvudet i taget då jag satte mig så började fläkten och fungera, träskalle som man har.
Ikväll bli det iaf tårtbak för fulla muggar, farsdagstårtor. De ska bli kul på ett sätt :)
Och några timmars jobb lär de också bli. Men dom ryms i min börs, jag lovar.
Bebban kommer hit på fredag, de ska bli så kuul! :) och de är ju imorgon? den här veckan har verkligen gått fort :D
nu ska jag se lite film!
våran katt är gravid, de syns ju knappt på den där bilden. hoppas hon får sina ungar snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0