Yrsel

Var och jobbade ikväll, och jag svimmade i omklädningsrummet. Tror jag, de blev svart för ögonen och så kändes de som att jag sovit då jag fick bort de svarta från ögonen. Ett tag trodde jag att jag skulle spy också, men inte de inte.
De var så sjukt jobbigt, jag gjorde wienerkransar. Och jag kunde inte ens kavla färdigt degen utan att sätta mig ner 2 gånger. Jag har haft de förut och jag hatar de så enormt mycket. Jag mår ännu illa också, jag vet inte vaad jag ska äta för att de ska bli bra. Har legat i soffan och vilat just, de är ändå 2 timmar sen jag hade så där.
konstigt! Läste lite om de, och de stod att de kan bero på att man är orolig eller har ångest, men också lågt blodtryck vilket jag tror på mest.
kika på den där i ca 2 timmar så kanske ni känner som jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0