söndag

pratar med bebbsan på skype. men han bara spelar poker? nöööörd! ;D
har så sjukt ont i magen och vill bara gå och trycka fingrarna i halsen och spyyy.
de hade vart så bekvämt :)

imorgon om jag far till skolan så far jag nog med pappa som åker vid halv 9 kanske. börjar ju först 10 över 10 imorgon :@
men skulle jag må såhär som jag gör nu imorgon på morgonen finns de inte en liiten risk jag far heller.
Då får pappa fara förbi hos inger och hämta papper jag skulle hämta av henne.

jag saknar min snygging så enormt mycket, och de är ännu en heel ful vecka tills jag få vara med han. urs vilket liv!
Men, den som väntar på nått gott..........osv.
jag älskar dig så sjukt mycket bebban, du är den mest underbara person jag känner. ingen skulle någonsin kunna ta din plats ♥
och just kalla du mig efterbliven, de kom som en kniv i hjärtat, hjärtat ;)
nåja, du är också lite smått efterbliven så vi passar ju bra tillsammans.
En dag, ska jag gifta mig med dig och leva lyckligt i hela mitt liv. för just då behöver jag ingenting annat ♥
Jag skulle vela flytta dit nuu, och bara släppa allt annat omkring mig och bara titta på dig!
du har dom mest underbara ögon man kan ha ♥
Jag älskar dig så underbart mycket, och jag saknar dig också. Kind of jobbigt, men jag har alltid nått att se framemot!;) Jag älskar dig! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0