Söndag

Mamma fyller 48 år idag, så vi har firat henne lite.
är mätt på tårta och allt som innehåller socker.
Bebban for hem för ett tag sen, och jag ska se desperate housewifes. Den serien är så sjukt bra,
jag och bebban såg den igår till halv 5 :D han fastnade också för den.
Har förresten planerat en resa med han i slutet av augusti, alltså jag läängtar.
Bara av att få åka 14 timmar i bil med han kommer vara så kuuul :)
Under helgen har vi inte gjort nått speciellt alls faktiskt, har varit hemma för de mesta bara. Men såna helger behövs också :)
och jag och bebban var runt till en massa olika ställen här i korpis och titta, och de var så mycket jag inte sett.
Vi har då en fin natur här måste jag säga:)
saksamma. Får se om älsklingen kommer igen nästa helg, hoooopppaaas! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0