soligt

Ni anar inte hur mycket jag längtat av att bara se solen, de är rätt så härligt ;)
Var ut i morgonrock imorse, gissa om barnen som skulle till skolan glodde :D haha
Har haft svårt att sova inatt, jag drömde att bebban hade ringt och skickat skit mycket på skype, och att jag skulle prata med han just då, så jag var tvungen att titta på telefonen och då var klockan 3, så knappast var han vaken då ;)
Hur som helst, har suttit och tittat desperate housewifes. Missade bussen och skulle fara med mamma, men hon for ivääg? jag skulle ju bara duscha åde. Hon trodde säkert inte jag skulle med eller nå liknande.
Var som sagt i Gällivare igår, bilen vi for med hade nå allvarliga problem. Den hacka liksom hela tiden, som att man skulle trycka på gasen sådär ojämt. Nåja, vi fick ju lite gratis dunk till musiken ;)
De var som så himla fult, har aldrig skrattat så mycket, de har säkert inte dom som såg de gjort heller :D
Skulle köpa en egen dator, men hittade ingen jag föll för sådär direkt, så jag får ta de när jag är i nån större stad ;)
idag kommer min pojkvän hit också ;) perfeeekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0