öronvärk

alltså, jag försåtr mig inte på dehär.
Jag har vart sjuk i över en vecka, borde de inte räcka nu.
Man blir ju lite småless måste jag säga.
Inte nog med de, håller ju på med arbete i karaktärs, och de ska vara redovisat och färdigt nästa vecka.
Men vart tusan är mitt arbete? De är ju heelt spårlöst försvunnet. Tänkte att jag skulle göra de lite mer färdigt idag, men jag fattar intee? måste leta en stund till, annars vet jag inte hur jag ska hinna färdigt med dedär.
jaa, nog är de så smått typiskt mig.
och de är ju inte världens lättaste uppgift heller. och man gör inte de på en dag.
Jag som alltid brukar skriva för hand först och sen renskriva, men den här gången har jag bara gjort på datorn.
Vad ska jag gööraa? :/
Hoppas jag hittar de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0