Naaatt

de är natt? kanske inte, har iaf väntat på bebban som har vart hos magdalena och firat henne smått.
Och Magdalena, bebban glömde gratta dig från miig :) Graaattiiiis! :D
Har vart hos Johanna ikväll och pratat om lite allt möjligt, käkat glass och druckit kaffe. vilket jag får skylla mig själv nu i efterhand :D
Och sry johanna, men jag beställde också en one piece. Jag kunde inte bara låta dig ha en och jag stå bredvid och vara avundsjuk. neee-e :D
har sett desperate housewifes ett avsnitt. är de bara jag som tycker den är lite små läbbig den första delen, eller inte läskig, men sådär spännande så man blir lite rädd :D

Kommentarer
Postat av: Johanna R

Haha beställde du svart? :D

2011-05-08 @ 13:55:43
Postat av: AnnaMagdalena

haha, åånej katastroof!!! men tack igen ;)

2011-05-08 @ 17:47:54
URL: http://annamagdalenaa.blogg.se/
Postat av: Minna

haha jaa, de gjorde jag :D dom hade bara konstiga färger på den sidan jag tog från :D

2011-05-08 @ 23:15:44
URL: http://miinnaesberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jaa, de gjorde jag :D dom hade bara konstiga färger på den sidan jag tog från :D

2011-05-08 @ 23:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0