hooola

har vart hos Erika just, gjorde slingor i håret för att få de liite ljusare än svart nu till sommaren. och för att få lite mer lik min hårfärg så jag inte behöver färga två gånger i månaden.
de blev inte riiiktigt som jag tänkt mig, men de ska minna fixa med en ljusbrun färg som jag färgar utväxten med, de blir nog kanon.
Och jag tyckte de såg bra ut i början, för de var massa olika nyanser i håret. precis som jag vill ha.
måste se bättre efter att jag duschat och fixat håret :)
annars då, jag har inte gjort ett piss på heela dan :s joo, rensat leksaker och slängt en hel sopsäck med leksaker som jag tycker att man inte ska spara. Hade mamma rensat så är de alltid såhär: jaa, men de här kan ju barnbarnen leka med.
Nope, skräp ska man inte ligga och ruva på direkt.
Saknar min kille förresten, men inte vill han komma hit idag, jag förstår inte varför? värsta pang vädret och allt. siickt!
ska fara och duscha, har inte duschat på lääänge :D hahahaha så brukar de gå då jag är sjuk.
igår då jag kände att de äntligen höll på gå över så skärde jag mig i fingrarna.
Och imorse tänkte jag bara: YEES jag är inte täppt i näsan och fick istället mensvärk.
De är som ett måste att alltid ha ont nånstans för mig.
nåja, de blir kanske bra tills jag gifter mig.
Bytte iaf en av mina bikinis med erika, den röda som jag kände att den var lite för liten, så fick jag en turkos av henne som var rätt så snygg.
Måste prova den nångång. Och den röda ska jag köpa igen, fast en större storlek :)
nu ska jag springa till bastun och skruuuubbbbbba mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0