Hej

för att vara helt ärlig så orkade jag inte alls med skolan idag.
Efter igår så vart jag nog lite smått död och somnade kl 10 igår.
Bebban ringde och väckte mig vid 1 och så pratade vi lite.
Och just så spydde älsklingen. Tycker så synd om han, och ändå kan jag inte ta hand om han :/
och han kan inte köra hit heller då han mår sådär dåligt. Måste nog inskaffa mig ett körkort så jag kan fara dit då jag vill :)
de får vi see då jag har det.
hursomhelst, jag vill ha en onepiece! alltså jag viiiill ha en sån.
Men de känns lite att stoppa 600 kr på en overall typ :D
istället kan jag köpa ett par nya converse i en annan färg :)

Kommentarer
Postat av: Bebban

Jag älskar dig minna <3

2011-05-03 @ 17:57:13
Postat av: Minna

Jag älskar dig med älskling, du är så sjukt underbar :* <3

2011-05-03 @ 21:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0