Feels good

Känns bra nu, var till tallgården just och tittade på mitt schema till sommaren :)
Får jobba iaf 3 veckor på tallgården, resten jobbar jag på bageriet. Men en vecka ska jag ta bort tror jag, för jag och bebban har ju planerat att resa lite.
Eller så tar jag ledigt från skolan en vecka och så får han också göra det:) Inte mer med det.
Jag längtar så mycket tills jag får börja jobba, kan man göra det? jag gör de iaf.
De ska bli roligt på tallgården faktiskt, ser framemot de skit mycket.
Nåväl, Erika ville ha med mig till Gällivare ikväll, hon ska fara och göra ett pass och ville inte köra själv.
Får se ifall jag hänger på, har ju inte sådär överflödigt med pengar direkt :D
hehe, rätt så rolig bild faktiskt från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0