5 maj

DÖÖÖÖÖÖÖÖ!
Jag orkar inte med dehär nåmer ;'( jag börjar gråta snart, de är så himla jobbigt.
Jag är täppt i näsan, varför deee? jag har vart de i en vecka nu, helt meningslööööst!
Mamma tycker att jag inte ska känna efter för mycket, åhh. jag ska knuffa över sjukdomen till henne så ska vi se ifall hon "känner efter för mycket".
näe, om jag inte får känna efter för mycket och far till skolan, och så sitter jag där och dör istället. njää, har provat vara i skolan i måndags, de gjorde mig inte friskare måste jag säga.
så sjukt irriterande, och varför i heela världen skulle jag vakna före 7 och ändå låtsas vara sjuk? njää, skulle nog hellre sova längre isf.
ska sluta sura och vänta tills nån läkare ringer mig, vilket de inte verkar som alla gånger.
Pajala sjukvård, pfff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0