tjenis

min blogg design har ju inte ändrats? whatafack?!
på explorer har den ändrats men inte på google crome.
har lite små tjaffs fortfande att ändra. men de får jag ta till helgen :)
de blir jobb idag, och skola imorgon. jag längtar faktiskt? vad är de för fel på mig?
men jag har vart hemma i typ 5 veckor, börjar bli lite less faktiskt :)
hoppas min tandblekning kommer imorgon, vill ju ha lite vita tänder till tallgården hallååh?
hehe, skämta lite bara.
men de ska bli kul att testa, de var så sjukt många som skrivit bra om den :)
ikväll ska jag renskriva resten av mitt arbete. wooooho, ser så sjukt mycket framemot de. guasså.
psst, har beställt mina ääälsklings chinos. + en hel del annat! höhöhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0