tisdag

fick mitt H&M paket idag, och jag gillade precis allt där inne :) så sjukt härliga kläder.
och den där bikinin, sååå skön! och jätte härlig färg.
just nu sitter jag bara och slappar men har så mycket energi fast jag inte har det. de känns så konstigt.
fick då den bästa dagen idag på den här månaden, eller kanske inte.
ska iaf försöka hitta på något. helt sjukt hur de känns konstigt i huvudet, de är som att jag måste ut och spriiinga.
får nå fel!


har gjort 2 prov idag, de ena gick skit fast jag fick godkänt iaf och de andra vet jag inte. men jag hoppas jag får godkänt i de också iaf :)

ihelg blir de att fara till ylläs med gubben och hans familj :) de ska bli riktigt roligt. Bara att börja längta till fredag då :)



ticila som hade väldigt bråttomt nånstans :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0