tisdag kväll

de går så himla segt allting, varför är de bara tisdag för?
Den här skoldagen har vart låång, fast ändå inte. Har haft E&L, svenska och Engelska och tillsist karaktärs.
De har gått finemang. I karaktärs lämnade jag in de som skulle vara klart till på Torsdag. så himla skönt att vara lite före för engångskull.
skrev 2 A4 på etik&livsfrågor. de är så intressant med psykos.
och på svenskan gjorde jag lite frågor. och på engelskan gjorde vi de som han sa :)
Här hemma så spyr alla bara, de har varit Emelia, Alice, Fanny, William och Mamma. Bara jag och filip kvar nudå. ååh jag längtar. så idag när alice spydde så börja jag må riktigt illa.
Ska ta in en hink i mitt rum under natten ifall de skulle vara nå spysjuka för mig också.
himla intressant, i knooow!
hehe, spelade in fulaste skrattet i världen idag. måste visa de till bebban :D
nåja, har beställt lite kläder till älsklingen! de tyckte jag att jag kunde göra för han, då han gör allt för mig :)
fast de blev lite av en dubbelbeställning. De gör inget. Minna är riik! :D
hursomhelst, har bokat in 2 körlektioner till nästa vecka. Måndag och Torsdag :) Glömde totalt bort att fråga när han har risk1:an nästa gång, och nå halkbana :) jag är på G med mitt körkort nu för engångsskull :D
orkar inte skriva hit en massa tjaffs då ingen egentligen ens bryr sig om vad jag har på hjärtat såhär på kvällskvisten.
jag älskar min snygging så enormt mycket och längtar som en TOK till fredag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0