tionde mars

tjeena.

sitter som bäst och hör musik :) har just haft barnen att städa hela nere våningen, de ser ju ut som de gör. men de är bättre än före iaf :)
ska vänta på att mamma kommer hem så jag får ner min stora spegel. vågar tyvärr inte röra den själv. har lite smått fobi för speglar faktiskt efter att jag tappat en mellan fingret på mig själv. inte så himla mysigt.

   
inte så speciellt mysigt faktiskt. hade lite otur de året faktiskt. min tumnagel lossnade också. så fick vara nagellös ett tag. och jag orsakade världens bästa hunds död. känns inge vidare. och så var han bara några månader gammal.


hursom, måste försöka få färdigt mitt rum innan bebban kommer, vilket jag kommer få. men jag måste få färdigt gästrummet också, där bebban kan sova. får göra de snyggt. hoppas bara han kan sova där bättre än jag gjorde :D

blir lite jobb till ikväll också, inte så specieltt kul. men mina ögon lyser såhär typ: $$$$

tjaba.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0