Packa

Urs vad jobbigt, jag håller på och packar och jag känner att jag har med mig på tok för mycket grejer. Bättre de än för lite. Hämtade ut ett paket med väldigt behövliga saker som underkläder och strumpor, och så hade jag beställt en bikini men fick istället bikinitrosor i strl 40??!! Sjukt less! Nåja, får skicka tillbaka och så får jag Väl den nångång nästa år skulle jag gissa. Min sista APU dag hade jag idag förresten, lite tråkigt faktiskt. Kommer ändå sakna stället en hel del. Jag gjorde en tårta jag tog med, och den gilla dom. Känns ju något bra iaf :) fick bra betyg och en massa kramar också :D och en fråga ifall jag skulle vela vikariera där nångång och jag sa...JA! Nååå, jag ska packa de sista och sen fara till bastun Och fräscha till mig. Vi åker imorgon på morgonen men kommer stanna i Haparanda en Sväng också ;) hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0