onsdag

huuuuuuuuh, får nå fel på min mage då ipren eller alvedon inte funkar ett skiiit! och inte pillrerna heller för den delen.
började fytta om i mitt rum en massa, så nu är jag liite mer nöjd än före.
annars så har jag inte gjort nååått. eller joo, bränt en skiva med lite skön musik, och varit ut en sväng med ticila.
och jag känner mig sådär superfräsch idag också, ska nog gå till duschen och duscha bort lager med smuts.
och imorgon ska jag till skolan och ha körlektion, sen sola för resten av tiden jag är ledig, alltså ungefär 3 timmar :)
jag ska vara barnvakt idag också, men endast nån timma eftersom jag måste och jobba senare också :)
ska fara och fixa färdigt i rummet. William kom in med sina nya kompisar också som är ungefär 10 år yngre han :D haha
jag vill utomlands nuu förresten, ska säga till bebban att vi ska fara på hösten nångång då man tjänat ihop lite pengar ;) joo de ska jag göra. viiisst bebban? snäälla!? :*
måste fara och fixa färdigt mitt rum, måste drömma mig bort till typ thailand medans. joohejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0